Ga naar inhoud

Natuurlijk meer
sollicitanten verkopen aanvragen omzet aantrekking klanten leads marktaandeel bezoekers groei loyaliteit

Als upMention zijn we gek op bedrijven met verhalen. Samen met jou regelen we dat dit overal 'als vanzelf' oppopt bij de juiste mensen. 

  • We regelen dat je direct vanaf de start van de samenwerking opvalt in de belangrijke advertentienetwerken.
  • Ondertussen bouwen we samen aan 'onbetaalde' zichtbaarheid, zodat je natuurlijk groeit met een sneeuwbaleffect.
  • Jouw unieke verhaal, Google en Kunstmatige Intelligentie (AI) staan bij ons centraal, maar we doen meer.
  • Je krijgt altijd eerst een rondje van het huis, waardoor je iets om te kiezen hebt.
Voor ons is jouw bedrijf in de kern dus een verhaal dat het waard is om verteld te worden.

Gezonde groei

Voor ons is jouw bedrijf een verhaal dat het waard is om verteld te worden. We kiezen daarbij bewust voor gezonde groei. Een mooie aanvulling op de advertentiebudgetten waar allerlei techreuzen je mee verleiden.

Samen creatief zijn en iets duurzaams opbouwen vergroot de waarde van je organisatie.

Wij vinden dat het verhaal wat we zichtbaar maken zo opgebouwd moet worden, dat het staat als een huis. Eerst brengen we daarbij de essentie in beeld, daarna passen we die toe op je uitingen.
Dit is een creatief proces, waarbij we samen ontdekken waar jouw verhaal en het verhaal van je doelgroep elkaar raakt.

Als een huis

Wij vinden dat het verhaal wat we zichtbaar maken zo opgebouwd moet worden, dat het staat als een huis. Eerst brengen we daarbij de essentie in beeld, daarna passen we die toe op je uitingen.

Dit is een creatief proces, waarbij we samen ontdekken waar jouw verhaal en het verhaal van je doelgroep elkaar raakt. Dat zijn immers de aanknopingspunten voor de perfecte match. Love is in the air.

Anders nog iets: het fundament van dit huis dat zijn jij en wij. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het resultaat.

Als er veel geluid wordt gemaakt, gaat het er niet om de boel te overstemmen, maar om de juiste snaar te raken

De juiste snaar

Als er veel geluid wordt gemaakt, gaat het er niet om de boel te overstemmen, maar om de juiste snaar te raken. Dat is waar wij voor staan. Een verhaal wat via slimme online marketing resoneert bij de juiste mensen.

Onze methode

Zij gingen je voor

  • Basic Essentials B.V. Logo
  • Compleet duurzaam logo
  • Client corrosion
  • Decathlon Kenya Logo
  • FoodTruckClub-Logo (2)
  • Demag-Logo-modified
  • gs-5c6869f304-Logo_Djoser-modified
  • floryn-logo-modified
  • image
  • Helix Academy Logo
  • MarketResponse-logo_RGB_2022-1024x261-modified
  • Peters Aanhangwagens Logo
  • reable-nederland-logo-modified
  • Logo_Verdouw_2022-modified
  • Wessanensvg-modified